Kiedy nastąpi realizacja mojego zamówienia?
- Sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Twojego zamówienia przez FF – tam znajdziesz datę jego realizacji.
- Jeśli masz Konto Klienta FF, sprawa jest jeszcze prostsza! Wystarczy, że się na nie zalogujesz poprzez naszą stronę, a następnie zajrzysz do historii swojego zamówienia – właśnie tam znajdziesz datę jego realizacji.
- Zamówienie zostało złożone telefonicznie? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta FF (221121618).
Termin realizacji zamówienia to liczony w dniach roboczych czas, którego potrzebujemy, aby skompletować Twoje zamówienie i przekazać je do wysyłki. Informacja ta podawana jest na stronie produktu, w podsumowaniu koszyka, podsumowaniu zamówienia i potwierdzeniu złożenia zamówienia, które wysyłamy na Twój adres e-mail.
A może odnosisz wrażenie, że termin realizacji zamówienia upłynął, a Ty zdecydowanie za długo czekasz na paczkę? Raz jeszcze sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, również spam – informacja o aktualnym statusie Twojego zamówienia na pewno została do Ciebie wysłana.