Przejdź do głównej zawartości
-
Produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym FF, jednak moje zamówienie internetowe wciąż nie zostało zrealizowane. Dlaczego?
-
Od jakiej kwoty zamówienia obowiązuje darmowa dostawa?
-
Interesuje mnie produkt, który jest aktualnie niedostępny.
-
Chcę zapisać się na newsletter FF!
-
Czy FF wysyła zamówienia za granicę?
-
Wpadł mi w oko konkretny produkt, ale w jego opisie nie ma informacji, które mnie szczególnie interesują.
-
Posiadam kartę prezentową/kupon premiowy do wykorzystania na fabrykaform.pl lub w sklepie stacjonarnym, ale nie znam daty jej/jego ważności.
-
Chcę wypożyczyć produkt z FF.
-
Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mogę wpłacić pieniądze za zamówienia dokonane na fabrykaform.pl?
-
Złożyłam/em zamówienie, ale na stronie FF wpadło mi w oko coś jeszcze. Czy mogę dodać ten produkt do złożonego wcześniej zamówienia?
-
Czy mogę zrobić zakupy w FF wykorzystując system ratalny?
-
Chcę złożyć reklamację.
-
Chcę zwrócić produkt kupiony na fabrykaform.pl.
-
Zamówiłam/em odbiór w sklepie stacjonarnym FF, jednak potrzebuję więcej czasu, aby odebrać swoje zakupy.
-
Nie mogę dodzwonić się do sklepu stacjonarnego FF.
-
Muszę skontaktować się z kurierem, który przejął moją paczkę od FF.
-
Nie otrzymałam/em potwierdzenia zakupu.
-
Wciąż nie otrzymałam/em potwierdzenia złożenia zamówienia.
-
Zależy mi na tym, aby moje produkty znalazły się w ofercie FF.
-
Czy w FF znajdę jakieś promocje?
-
Gdzie znajduje się stacjonarny sklep FF?
-
Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym FF w Warszawie?
-
Jestem projektantem wnętrz i myślę o współpracy z FF.
-
Kiedy nastąpi realizacja mojego zamówienia?