Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Fabryka Form
Wyślij zlecenie
Zaloguj
  1. Fabryka Form
  2. Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

  • Produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym FF, jednak moje zamówienie internetowe wciąż nie zostało zrealizowane. Dlaczego?
  • Od jakiej kwoty zamówienia obowiązuje darmowa dostawa?
  • Interesuje mnie produkt, który jest aktualnie niedostępny.
  • Chcę zapisać się na newsletter FF!
  • Czy FF wysyła zamówienia za granicę?
  • Wpadł mi w oko konkretny produkt, ale w jego opisie nie ma informacji, które mnie szczególnie interesują.
  • Posiadam kartę prezentową/kupon premiowy do wykorzystania na fabrykaform.pl lub w sklepie stacjonarnym, ale nie znam daty jej/jego ważności.
  • Chcę wypożyczyć produkt z FF.
  • Jaki jest numer rachunku bankowego, na który mogę wpłacić pieniądze za zamówienia dokonane na fabrykaform.pl?
  • Złożyłam/em zamówienie, ale na stronie FF wpadło mi w oko coś jeszcze. Czy mogę dodać ten produkt do złożonego wcześniej zamówienia?
  • Czy mogę zrobić zakupy w FF wykorzystując system ratalny?
  • Chcę złożyć reklamację.
  • Chcę zwrócić produkt kupiony na fabrykaform.pl.
  • Zamówiłam/em odbiór w sklepie stacjonarnym FF, jednak potrzebuję więcej czasu, aby odebrać swoje zakupy.
  • Nie mogę dodzwonić się do sklepu stacjonarnego FF.
  • Muszę skontaktować się z kurierem, który przejął moją paczkę od FF.
  • Nie otrzymałam/em potwierdzenia zakupu.
  • Wciąż nie otrzymałam/em potwierdzenia złożenia zamówienia.
  • Zależy mi na tym, aby moje produkty znalazły się w ofercie FF.
  • Czy w FF znajdę jakieś promocje?
  • Gdzie znajduje się stacjonarny sklep FF?
  • Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym FF w Warszawie?
  • Jestem projektantem wnętrz i myślę o współpracy z FF.
  • Kiedy nastąpi realizacja mojego zamówienia?
Fabryka Form